dinsdag 7 juli 2015

Orgran Pizza

Bij de grote tas aan boodschappen die we hebben gekregen in Amsterdam tijdens de afsluitmiddag van de Coeliakiemaand zat ook een pak Orgran mix voor een pizza.

Ik bak normaal mijn pizza altijd zelf en heb een erg lekker recept gevonden die mij en de rest hier erg goed bevalt.
Heb het recept op het pak gelezen en via Facebook gevraagd of er wel iemand met dit merk had gewerkt en of het lekker was.
Ik kreeg al snel antwoord dat het goed bevallen was en erg lekker was, dus ben ik ook aan de slag gegaan met het recept.
Toen het in de oven stond te rijzen heb ik alle verse producten gesneden zodat ik als  het deeg klaar was zo verder kon werken.
Ik heb wel wat extra meel gebruikt bij het uitrollen van het deeg en ook wat extra bij het deeg gedaan omdat ik het wat te nat vond.









Toen ik het klaar had heb ik het in de oven gezet en het afgebakken wat heerlijk rook in de keuken. Ik heb de helft van de pizza belegd met vis en de andere helft met ham en kaas en verse gedroogde kruiden er oven heen gestrooid wat we hier erg lekker vinden. Het potje is helaas leeg, dus snel op zoek naar nieuwe kruiden.










Ik heb van beide kanten wat geproefd en vond het met vis toch wel erg lekker. De beide mannen thuis vonden het ook erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor dit pak deeg, anders had ik het waarschijnlijk nooit leren kennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten