donderdag 9 juli 2015

Makro

Bij de Makro in de folder stond dat je er glutenvrije pizza kon kopen 4 stuks voor € 5,= dat was natuurlijk een koopje.

Ik las het bij Mirjam op Facebook en was erg benieuwd hoe deze pizza's zouden smaken.
Ik heb ze in Spanje wel eens gekocht maar van een ander merk, die ik erg lekker vond.
Samen met mijn man zijn we naar de Makro gereden waar we af hadden gesproken met een echtpaar die ook een dochter hebben met coeliakie.
We hebben eerst samen wat gedronken omdat de pizza's anders zouden ontdooien en daarna naar de diepvries afdeling gelopen waar nog maar 1 glutenvrije pizza lag. We vroegen aan een man die er werkte of we ze ook nog konden bestellen en dat kon wel dus de bestelling opgegeven voor de volgende dag en hierna de rest van de boodschappen afgerekend.
Ik zou de volgende dag de bestelde pizza's wel ophalen en ben die dag samen met mijn zoon gegaan die ook nog wat wilde kopen. Er had mij iemand gevraagd of ik voor hen ook wet mee wilde nemen, wat ik prima vond als er genoeg pizza's lagen.
Mijn bestelling lag achter en in de gewone vriezer, helaas maar 3 glutenvrij dus er maar een gewone bij meegenomen zodat we er toch 4 voor € 5,= hadden en daarna snel naar huis gereden omdat het zo warm was. Ik had de pizza's in een diepvries-tas gedaan om ze zo langer bevroren te houden. Thuis heb ik mijn eigen in de vriezer gedaan maar toen zat deze vol. De mensen waar ik de pizza's voor mee moest nemen een berichtje gedaan zodat ze alles snel op konden halen en bij hen zelf in de vriezer konden leggen.
Ik heb inmiddels de pizza al gegeten en heb er wel wat ananas en andere kaas, ham en kruiden bij opgedaan, het smaakte heerlijk en als ik ruimte heb in de vriezer haal ik er zeker wat bij.
 

1 opmerking:

  1. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    BeantwoordenVerwijderen