donderdag 30 juli 2015

McDonald's biedt gratis glutenvrije hamburgers aan!

Ik kreeg deze week een leuke mail van iemand die bij McDonald's werkt of het mij wat leek om mensen een gratis glutenvrije hamburger aan te bieden via mijn Blog.
Ik voel me zeer vereerd dat ik dit mag doen en heb gelijk ingestemd.
Na goede voorlichting en lange voorbereiding kun je sinds 1 juni 2015 bij meer dan 50 filialen een glutenvrij broodjes kopen lees hier (klik)
Op mijn Blog tref je allerlei verhalen over hoe het zo is gekomen.

Ik mag namens McDonald's 10 mensen blij maken die een gratis glutenvrije hamburger mogen gaan eten bij de Mac.
Wil jij graag het broodje proeven stuur mij dan via Facebook (klik) een persoonlijk berichtje met je adres er op zodat ik er voor kan zorgen dat je een gratis bon krijgt van de Mac.
Het doet me heel veel dat ik dit met jullie mag delen, zoiets komt niet dagelijks voor.
Wil je samen met mij een glutenvrij broodje eten, dan kan dat ook!
Leuk om lotgenoten te ontmoeten en te spreken is altijd fijn.
 


Geef je adres snel door, de eerste 10 personen krijgen een bon toe gestuurd! Maximaal 1 bon per persoon. Eet smakelijk al vast en laat even weten wat je er van vond!!

1 opmerking:

  1. Do you need free Instagram Followers?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT & TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen