Ik mocht enkele winkelketens mailen om aandacht te vragen voor coeliakie in de maand mei.
Kon haast niet wachten op de mail waarin alles netjes stond vermeld hoe we aandacht moesten vragen.
Als eerste heb ik de Hema gemaild omdat ik daar een keer mee had gedaan met een wedstrijd.
Ik kreeg netjes antwoord van ze, als er interesse is, nemen ze contact met mij op, dit is nog steeds niet gebeurd helaas.
Albert Heijn reageerde gelijk wat ik erg leuk vond en ze hebben via hun Internet site ook wat geplaatst zie hier (klik)
Ook via de mail beloofden ze dat er contact gezocht zou worden in januari 2016 om het dan weer onder de aandacht te brengen of welke manier dan ook.
Hier worden wij als mensen met Coeliakie erg blij van omdat we dan gesteund worden.
Van Jumbo kreeg ik vanmorgen antwoord waar ik ook erg blij van werd.
Dit is wat ze schreven:
Wij zetten diverse stappen in ons allergenenbeleid. We willen graag onze klanten
volledig en juist informeren over de allergenen in onze huismerkproducten. Denk
dus aan volledige allergeneninformatie op onze verpakking en online maar ook
wordt er aandacht besteed in Hallo Jumbo middels een allergeenvrije pagina
(binnenkort glutenvrij). Daarnaast hebben we diverse glutenvrije producten in
ons assortiment.
Hoe fijn is het als je gewoon antwoord krijgt op een mail die ook nog eens erg positief is.
Super Gerda!
BeantwoordenVerwijderenLeuk he!
VerwijderenIk zag de banner al staan op AH.nl. Goed werk!
BeantwoordenVerwijderen