woensdag 11 juli 2012

Cadeau Hema

Nadat ik een  mail had ontvangen van de Hema waarin ik mijn adres moest vermelden, kwam er vandaag iemand aan de deur met een pakketje waar ik een handtekening voor moest zetten. Ik was een van de 20 genomineerde personen die niet in de top 3 kwam, iedereen die net als ik mee had gedaan zou ook iets krijgen als bedank voor het mee doen aan de wedstrijd.

Toen ik mijn handtekening had gezet ben ik snel naar binnen gegaan om te kijken wat we allemaal hadden gekregen.
Ik wil de Hema bedanken voor wat ik gekregen heb en hoop dat er toch in de toekomst een glutenvrij broodje gegeten kan worden bij de Hema!

2 opmerkingen:

  1. Nou, bij jou hebben ze het gelukkig wel begrepen.
    Ik kreeg ook zo een pakje. Wat zat erin? Gewone stroopwafels, noga (bevat tarwe) en bonbons (bevat mogelijk gluten).
    hmmmm
    groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zat dat bij jou ook in een grote doos en moest je er voor tekenen?? Wat raar dat ze jou dat hebben gestuurd, ik zou de Hema in Amsterdam bellen, daar zit het Hoofdkantoor, te gek voor woorden!

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen