dinsdag 17 juli 2012

Alles begint Vrijwillig.

Vandaag kreeg ik een brief van alles begint vrijwillig aan mij gericht. Wat blijkt hebben ze mij opgegeven als beste glutenvrije vrijwilligster van 2012 voor mijn tomeloze inzet voor mijn lotgenoten en allerlei anders zaken die ik hier voor doe. Ik kleurde en werd helemaal warm, dit had ik dus niet verwacht. In augustus zou er gestemd kunnen worden op mij als vrijwilligster, moet ik wel mijn pasfoto opsturen en wat andere gegevens. Ik voel me zeer vereerd of ik de beste zal worden is nog maar de vraag, maar dat zien we dan wel weer, de nominatie op zich is al heel erg leuk. Ben wel benieuwd als ik genomineerd word of de hapjes dan wel goed gaan, ben er al een keer eerder geweest niet voor mij zelf maar voor een ander doel, toen wilden ze de hapjes zo van andere schalen af pakken en op een schone schaal neer zetten, dat kan natuurlijk nooit, wel eens gehoord van kruisbesmetting. Dus toen iedereen lekkere hapjes kreeg en haring met roggebrood was er niets voor ons, snel naar huis en daar wat eten. Dat glutenvrij weer onder de aandacht komt is erg nodig, ook als je uitgenodigd  wordt. Dan geld de regel voor mij nog steeds: Glutenvrij hoort er bij!
Voor meer informatie kan je kijken op www.ovp2012.nl ook het verhaal wat ze in hebben gestuurd over mij kan je er lezen.
Vanaf vandaag kan er gestemd worden op de Beste Vrijwilligers, ben erg benieuw wat en wie het gaat worden, afwachten :-)
En dan staat het in de krant link
En dan valt er een brief op de deurmat dat ik wordt uitgenodigd op 28 september 2012 om te horen of ik bij de genomineerden hoor. Na overleg hier thuis hebben we toch besloten om naar de lunch te gaan ook al moet ik glutenvrij eten, of het allemaal goed geregeld is dit keer dat is te hopen. Je kan  het programma lezen op deze link Ook de NCV heeft er aandacht aan geschonken zie hier

3 opmerkingen:

  1. http://ikbenglutenvrij.nl/
    Mirjam niet te vroeg juichen, er moet in augustus eerst gestemd worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap ik. Maar alleen al het feit dat je voorgedragen bent, is een schouderklopje voor jouw inzet.
    En natuurlijk weer aandacht voor coeliakie en het glutenvrije dieet. Altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen