vrijdag 26 oktober 2012

SW4D

Vanmorgen vroeg opgestaan om toch de laatste dag mee te kunnen lopen, heb een bijholte ontsteking gehad en voelde me goed genoeg om toch mee te wandelen. Samen met mijn man richting Raalte gegaan en daar een dagkaart gehaald voor de 20 km. Heel veel mensen wandelen deze dag mee omdat de laatste dag de mooiste is zeggen ze.
Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat het prachtig was, de routes, het weer, de versieringen en de binnenkomt op de rode loper, de winkeliers waren gul met geven van fruit, worst, oliebollen die ik jammer genoeg niet mocht eten, ze roken wel heel erg lekker, daar naast stonden ze met een borrel en de kaasboer had allemaal blokjes kaas buiten liggen.
Bij de tent aan gekomen kreeg je gratis drinken en mijn man had geregeld dat ik een roos kreeg, die onze zoon zou halen. Hij was midden in Raalte en wij stonden al bij de tent, toch maar even terug gelopen en nieuwe wandelaars die binnen kwamen toe gezwaaid, met mijn verdiende roos wat ik heel erg leuk vond. Ik hoop dat ik volgend jaar weer mee kan doen, als mijn gezondheid het toe laat. Wie had dat ooit kunnen dromen dat ik weer zo ver zou kunnen lopen, en niet moe. Wat ben ik blij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten