zaterdag 17 januari 2015

Pannenkoeken

Iedere keer las ik weer over dat de pannenkoeken van het eigen merk van Albert Heijn zo lekker waren en dat deze iedereen wel lekker zou vinden.
Ben naar de winkel gereden en heb er naast de andere boodschappen een pak pannenkoekmeel gekocht.
Ik heb altijd mijn eigen recept gebruikt die ze hier allemaal lekker vinden een mix van broodmeel en boekweitmeel, dus half om half.
Ik bak altijd hele stapels pannenkoeken om er twee dagen van te eten, en mee te nemen voor op brood wat ze hier erg lekker vinden.
Heb me netjes aan de ingrediĆ«nten van de verpakking gehouden maar vond het beslag nadat het even had gestaan nog wel erg dun.
Geen nood had nog wel boekweitmeel staan want met dit dunne beslag kon ik niet goed werken.
Heb er boekweitmeel aan toe gevoegd en ben spekpannenkoeken gaan bakken.
Het resultaat mocht er zijn, en ze smaakten ook nog heel erg lekker.
Ik hou het toch bij mijn eigen recept, dat bevalt nog steeds het allerbeste, die pannenkoeken kan ik zo andersom leggen en blijven niet vast zitten aan de pan, dat had ik bij het meel van Albert Heijn wel, en ik gebruik mijn pannen alleen maar voor pannenkoeken bakken, dat heeft mijn schoonvader mij zo geleerd.
Ben blij dat ik ook dit geprobeerd heb, al weer een ervaring rijker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten