woensdag 28 januari 2015

Bolletje

Omdat ik een poosje bij Bolletje heb mee mogen denken over de glutenvrije beschuit, heb ik de stoute schoenen weer aangetrokken en ze toch weer een mail gestuurd. 
Toen ik met de wedstrijd mee heb gedaan zeiden ze tegen mij dat ik beter glutenvrij geroosterd brood had kunnen vragen, dat heb ik nu dus gevraagd.
Het duurde niet lang voor ik antwoord kreeg van Bolletje.

Betreft:
glutenvrij
http://bolletje.nl/images/mail/bolletje-logo-kleiner.jpg

Referentie:

Datum:


Geachte mevrouw,

Afgelopen week vroeg u ons of Bolletje plannen heeft glutenvrije producten te gaan maken. Hierop moeten we antwoorden dat dit vooralsnog niet het geval is. Wel wordt er gekeken of het mogelijk is producten op basis van andere granen dan tarwe te bakken, maar glutenvrij is helaas niet mogelijk. Ook in het geval van glutenvrije producten zal er in onze bakkerijen altijd een kans op kruisbesmetting bestaan. Het spijt ons dat we geen ander antwoord voor u hebben.

Met vriendelijke groet,
BOLLETJE CONSUMENTENSERVICE
Astrid Plegt

Het spijt mij enorm dat ze er niet wat mee kunnen doen, de wereld staat er voor open, maar wat niet kan dat kan niet.
Ben ze nog dagelijks dankbaar wat ze voor ons hebben mogen betekenen tijdens de ontwikkeling van de glutenvrije beschuit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten