zondag 25 november 2012

Glutenvrije markt in Assen.

Zaterdag 24 november 2012 zijn we al vroeg op gestaan om naar de glutenvrije markt in Assen te gaan. We wilden er graag de lezing bijwonen om op de hoogte te blijven van allerlei ontwikkelingen in de glutenvrije wereld. Toen we in Assen kwamen hebben we eerst wat mensen begroet voor we naar de lezing gingen. Mijn man en ik vonden het een mooie een leerzame lezing waarbij je ook nog kon stemmen of je dacht dat een product al dan niet glutenvrij was. Na de lezing heb ik nog even met de diëtiste van de NCV staan praten over glutenvrij. Hierna zijn we de markt op gegaan waar ik vele bekenden heb gesproken wat ik erg leuk vond en tussen door hebben we een broodje kroket gegeten omdat we ons niet voor de lunch op hadden gegeven. We zijn bijna tot het eind gebleven en kregen ook nog spullen van wat leveranciers die wat over hadden, en dat zonder te vragen. Ik heb veel gekocht en zag dat er glutenvrije loempia's waren bij Consenza die heb ik natuurlijk gekocht samen met de saté en kipnuggets, stokbroden gekocht, allerlei andere dingen al vast voor de feestdagen die voor de deur staan. Pepernoten bak ik zelf wel dan vind ik ze het lekkerst.
Thuis eten we op zaterdag meestal patat wat niet mijn favoriet is helaas, gelukkig had ik de loempia gekocht en deze ging in de frituur voor mij, ik heb dit in geen jaren meer gegeten en wat smaakte het mij lekker, ik hoop zo dat ze dit product er in houden om ook eens een keer een kant en klare loempia te kunnen eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten