vrijdag 19 juni 2015

McDonalds Zaandam

Eind mei kreeg ik een mail van McDonalds of ik mijn eigen glutenvrije hamburger wilde maken met het glutenvrije broodje.
Ik was blij verbaasd dat ik een uitnodiging kreeg en zag op Facebook dat er meer mensen een uitnodiging hadden gekregen.
Natuurlijk wilde ik wel komen op 3 juni 2015 om mijn eigen broodje te maken.
1 juni 2015 rolden er in meer dan 50 McDonalds het glutenvrije broodje de keukens in en zo ook in mijn woonplaats wat ik helemaal geweldig vond want dan hoefde ik niet meer zo ver te reizen als ik zin in een hamburger had.
Ik vroeg aan Desiree (een plaatsgenootje) of ze zin had om mee te gaan, dat wilde ze wel graag omdat ze nog nooit een hamburger met een glutenvrijbroodje had gegeten.
3 juni 2015 werden we verwelkomt door Debbie de 
Wagenaar en Eunice Koekoek.










We kregen eerst een voorlichting over hoe het allemaal gelopen was en dat ze ook de horeca alliantie van de NCV op de deuren hadden staan, dat ze alle personeel moesten voorlichten hoe om te gaan met glutenvrij, het had allemaal wat tijd nodig en dat begreep iedereen wel.
We werden in twee groepjes verdeeld zodat iedereen de ruimte kreeg om een eigen broodje te maken en te proeven.
In de keuken kregen we een mooie cap op, na het handen wassen en uitleg mochten we aan de slag om ons eigen broodje te maken.



Nadat we allemaal klaar waren kon iedereen zijn/haar eigen broodje op eten, dat was heerlijk.


Van Debby kregen we nog een leuk aandenken in de vorm van een usb stick met de foto's en het filmpje van opa Ab er op, iedereen was er blij mee.
Hier zit de hele groep Bloggers nog even bij elkaar om nog wat vragen te stellen aan Debby en Eunice.
We bedankten hen voor de leuke middag en daarna ging iedereen rond 16.00 uur naar huis.

Ik vond het filmpje van opa Ab geweldig die kun je hier kijken (klik) Geweldig om te zien en wat fijn dat hij nu ook met zijn kleinkinderen mee naar de Mac kan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten