woensdag 28 januari 2015

Lasagne

Ik lust erg graag pasta en ook lasagne, dan die van Peaks Free From maar eens proberen.
De bladen van Schar moest ik eerst even voor koken, maar deze kan ik zo gebruiken als ik de saus klaar heb.
Heb allerlei groentes gebakken zoals Courgette, uien, champignons, tomaten en gehakt natuurlijk en alles met ketchup en kruiden af gemaakt.
Eerst een laag saus dan een laag bladen, ik kon er 3 gebruiken, en dit herhaalde ik tot alle bladen op waren en als laatste nog wat saus en geraspte kaas en wat plakjes mozzarella wat ik zelf erg lekker vind, en daarna de oven in.
Het rook hier heel erg lekker en de schotel zag er ook erg lekker uit toen het klaar was.
IK weet nu wel zeker dat ik dit vaker ga maken, het smaakte heerlijk voor ons gezinnetje net iets te veel, maar dan had ik de volgende dag nog lekker wat tussen de middag. Ik vind het de volgende dag nog lekkerder omdat dan alles zo lekker in  is getrokken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten