donderdag 27 september 2012

Glutenvrije markt ZGT Almelo 21 september 2012

Ingang bij Stanza in het ZGT.



Eindelijk was het dan zo ver, de dag van de markt brak aan. De laatste voorbereiding voor de markt hebben we s'morgens nog gedaan, de namen van alle leveranciers op een blad geschreven zodat ik dit op de tafels neer kon leggen. Ik kreeg ook een dieet kok via Em-Té die er glutenvrij gepaneerde schnitzels liet proeven en allerlei andere lekker dingen die hij ter plekke klaar maakte. De meeste leveranciers hadden een mooie markt aanbieding zo ook het nieuwe vismeel van thuisvisbakken die zelf niet op de markt konden staan omdat ze een jubileum vierden in dat weekend, ik wilde het graag op de markt omdat ik het zelf gebruik en het heerlijk vind.                                                                              In overleg mocht mijn man het verkopen en de kok van het ziekenhuis had er zelfs een gebakken vis van op het menu staan. De bezoekers konden er warm eten tegen betaling wat ook velen hebben gedaan. Ik vind het geweldig om een markt in een ziekenhuis te organiseren en zou het graag vaker willen doen. Na afloop van de markt heb ik alle leveranciers bedankt en tijdens de markt heb ik ze allemaal voorzien van een kopje koffie of thee. De Infostand werd ook druk bezocht. Toen iedereen weg was heb ik samen met de mensen die achter de infostand stonden warm gegeten, heb natuurlijk wel een gebakken vis voor mij achter uit laten zetten, maar er was nog voldoende over voor ons allemaal. Het was weer gezellig en een geslaagde markt. Leuk om zoveel mensen te spreken en terug te zien. Als dank kreeg ik een prachtige bos bloemen thuis gebracht.
Gekregen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten