donderdag 17 mei 2012

Mac Donalds

Mei 2012.

Ook heb ik mij ingeschreven bij MacDonalds voor een glutenvrijebol waar ik al snel op de tweede plaats stond, toen gebeurde er iets raars, ik werd er zomaar van afgehaald zonder dat ze mij in kennis hadden gesteld, dat heb ik niet op mij laten zitten dus gelijk gebeld en mijn verhaal gedaan waarna ik terug ben gebeld dat ze het broodje wel terug zouden plaatsen omdat het nog aan de achter kant stond, ik ben even weg gegaan heb het of Facebook neergezet dat ik er uit was gehaald.
Later kreeg ik een mail dat ik niet mee mocht doen omdat een glutenvrij broodje niet kon volgens hen.

Helaas, jouw burger is gediskwalificeerd

 Beste Gerda,
We hebben jouw burger met de naam Glutenvrijebol Gerda verwijderd van de Bekendste Burger site voor verdere deelname, omdat deze niet voldoet aan de actievoorwaarden. Hierbij verwijzen we je naar de volgende artikelen:

Artikel 2.1.1.B

Namen met kwetsend of ongepast taalgebruik, of met daarin beschermde merk- of productnamen, of internetsites, of die in strijd zijn met de goede smaak of fatsoen worden, zonder opgaaf van redenen, niet in behandeling genomen en uitgesloten van deelname.

Artikel 3.14
Inzendingen mogen niet strijdig zijn met enig recht van derden, de wet, regelgeving, of goede zeden en evenmin aanzetten tot handelingen die in strijd zijn met enig recht van derden, de wet, regelgeving en goede zeden.

We vinden het erg jammer en willen je vragen om een nieuwe Burger te maken die aan de actievoorwaarden voldoet. Dus lees ze goed voordat je ze accepteert en misschien ben jij straks de Bekendste Burger van Nederland!

Met vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland


Toch kreeg ik de kans om weer mee te doen als ik mijn broodje een andere naam zou geven, ik kreeg 3 dagen de tijd om een andere naam te bedenken, het is mijn Mac Droombroodje geworden, de link van mijn glutenvrijebol bleef bestaan en nu kon iedereen weer mee stemmen. Of de Mac ook i.d.d. wat met mijn inzending gaat doen is de vraag. Ik zou het fijn vinden als ook wij een broodje hamburger mee kunnen eten bij de Mac.
Er is veel gebeurd, mensen reageerden wat erg leuk was om te zien en te lezen, Tine schreef een reactie in het stukje van Frank in Nijverdalcentraal  dat kan je hier lezen.Mirjam heeft een eigen site. Ook op de site van de NCV staat wat vermeld klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten