maandag 25 november 2013

Glutenvrije markt in Assen

Afgelopen zaterdag zijn we naar de glutenvrije markt in Assen geweest. Het was erg gezellig druk en heb veel mensen gesproken wat ik leuk vind. We waren er niet om 11.00 uur omdat het dan altijd erg druk is. bewust gekozen om wat later te gaan zodat we meer ruimte hadden om alles te kunnen zien en wat dingen te proeven. We hebben er niet geluncht omdat we allebei graag een broodje kroket wilden eten. Mijn man haalde dat voor ons, jammer dat ik geen foto gemaakt heb, zo prachtig zag het bord met de broodjes en kroketten en wat rauwkost er uit. Nadat we een poos hadden gekletst met nieuwe bekenden voor ons, zijn we de markt op gegaan om wat diepvries producten te kopen. Ik heb de kelder nog vol andere producten staan dus zoveel hoefde ik dit keer niet te halen. Ik ben gek op de loempia's, en bladerdeeg is ook al tijd makkelijk om in huis te hebben dus dat hebben we gekocht.
In de gang kon je lootjes kopen wat we ook hebben gedaan en ik won een doosje met Crackers van Peak's Free From die ik nog niet geproefd heb. Er waren veel nieuwe producten op de markt wat ik erg leuk vond. Ik heb dus deze avond genoten van een heerlijke loempia wat ik al erg lang niet meer gegeten heb. We gaan zeker weer naar een markt als die niet te ver weg is, er werd mij nog wel gevraagd wanneer ik weer een markt zou organiseren, dat weet ik helaas nog niet. Heb er wel over na gedacht maar moet nog op zoek naar een locatie waar ik dat mag organiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten