zaterdag 3 augustus 2013

Oude Website Glutenvrij

Via het R.O.C. heb ik een cursus gevold voor het maken van een website, wat ik eerst niet durfde te publiceren.
Op aandringen van wat mensen heb ik het toch gedaan en deze kan je hier vinden.
Ik vertel daar in vogelvlucht wat ik mee heb gemaakt tijdens de periode dat ik glutenvrij moest en nog steeds moet.

Soms loop ik nog steeds tegen dingen aan waar van ze zeggen dat iets glutenvrij is zoals speltbrood wat absoluut niet glutenvrij is.

Het mooiste wat ik de laatste tijd mee heb gemaakt was een bruiloft van een neef, ik ben nog nooit zo verwend geweest door alles wat ze voor mij klaar hebben gemaakt.
Top dag gehad alleen de regen dat was wat minder, ben de kok nog steeds dankbaar zo moest het overal kunnen.

We zijn uit eten geweest met onze dochter en schoonzoon, ook hier werd goed aangegeven wat wel glutenvrij was zonder dat ze dit op de kaart hadden staan.
Een leuke locatie om ook met kinderen naar toe te gaan camping Noetsele met het restaurant de Oale Ste (klik) leuk voor Jong en oud!

De Wilgenwaerd (klik) kan Jong en Oud zich heerlijk vermaken, als je een dieet hebt wel even van te voren bellen, ik heb er heerlijk gegeten.

Zo zijn er bij ons in de buurt wel meer leuke dingen waar je ook lekker glutenvrij kan eten.
Voor mij geldt nog steeds Glutenvrij hoort er bij! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten