vrijdag 19 oktober 2012

De dagelijkse dingen

Heb de SW4D een mail gestuurd, moest zelf maar glutenvrij drinken en eten meenemen omdat ze dit niet kunnen garanderen wat er bij de rustpunten wordt aangeboden.
Vandaag een flink stuk gewandeld, wat mij op viel dat ik wat langzamer ga lopen, misschien wel te veel. De natuur is prachtig en het weer was ook heerlijk vandaag.

Het viel mij op dat er heel veel mensen buiten waren aan het fietsen of wandelen, gezond bezig natuurlijk. Ik had wel zere benen van de wandeling en het lijkt me niet raar dat ik morgen een rustdag neem. Vandaag had ik wel een rugzakje mee met een flesje water, wat snoepje voor onderweg, ik ben na de lunch weg gegaan dus hoefde ik geen brood mee te nemen. Het was warm en ik had enorm gezweet, dus eerst thuis gewassen en droge kleding aan gedaan, anders koel ik  te snel af. Nog een paar dagen te gaan, dan loop ik dinsdag mijn eerste 20 km, wie had dat gedacht, ik niet, en mijn man is helemaal trots op me dat ik het toch weer doe..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten